Monday, May 08, 2006

Jawaban

Pernahkah anda terasa dengan menulis dapat mengurangkan tekanan yang ada. Dengan meluahkan segala2nya yang terbuku di fikiran di atas kertas dan di simpan di tempat yang selamat, segala kekusutan akan berkurangan. Aku hanya mencari sebuah medium untuk meluahkan segala kekusutan yang melayang di awangan ini. Dengan harapan segala kekusutan dapat dikurangkan atau setidak2nya aku tidak diawangan lagi. Suatu hari siapa tahu kita akan hidup gembira dengan yang diberi nama kehidupan. Hidup ini adalah permainan. Siapa yang bijak dia yang akan menang. Begitukah??!!.. How simple this so called ‘live’ mean. Semoga harapan akan menjadi kenyataan…
I was so eager to ‘make this blog happen’ but I don’t have enough strength to start it. I consider it as afraid of own shadow and the other reason is my vocabulary is too poor.
I also want to dedicated this blog to my entire friend that so truly amazing. They had color my life so ‘mysterious’. Hopefully we all can get what we really want, the dream that we always hope to become true..

BECAUSE LIFE IS TOO SHORT

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home